wtorek, 7 lipca 2015

NOWE OPOWIADANIE

Tak więc jak pewnie wywnioskowaliście po "tytule" jest to notka związana z nowym opowiadaniem. W poście w którym zawiadomiłam was, że zawieszam bloga (poprzedni post) napisałam, że mam milion pomysłów na minutę i czy może mielibyście w tym czasie ochotę na coś nowego gdzie wiele osób było za. Źle się czułam/czuję, że zawiesiłam Fast i nawet nie wiem kiedy wrócę, ale chciałabym wam to jakoś wynagrodzić dlatego powstało to opowiadanie i mam nadzieję, że spodoba wam się również tak samo jak to :)
Link do opowiadania na wattpad: http://www.wattpad.com/story/44120840
Link do opowiadania na blogger: http://thegame-fanfiction.blogspot.com/
Opowiadanie tym razem jest w roli głównej z Calum'em co mam nadzieję wam nie przeszkadza (nie przeszkadza bo wszyscy chcą, żeby Luke był ze Sky XDDD). Jeśli podoba wam się "ten" motyw przewodni co w Fast (tak chodzi o gangi lol xd) to sądzę, że to również wam się spodoba, tyle, że główna bohaterka nie jest taka niewinna co Sky x

Krótki opis ff:
Ludzie w Sydney od zawsze żyli w strachu. To nie było miasto w którym rodziny spędzały czas na dworze, a dzieci uczyły się jeździć na rowerze czy rolkach.
To było miasto pełne krwi, śmierci i zemsty.
Tutejszy gang z niejakim Calum'em Hood'em na czele, nie miał sobie równych, wszystko na swojej drodze zmiatali w proch.
Aż do teraz.
Gdy do miasta wkracza nowy gang- Monsters, posiadają idealną broń by zniszczyć Fourius i przejąć władzę.
Tą bronią jest Grace Winslet.
"Kłamstwo niszczy wszystko"

W opowiadaniu pojawił się już prolog, a rozdział pierwszy będzie w piątek (10.07) o godzinie 20.
Jesteście niesamowitymi czytelnikami dlatego mam nadzieję, że również będzie towarzyszyć mi w tym nowym opowiadaniu tak jak byliście ze mną tutaj.
Kocham was x 

5 komentarzy:

  1. Będziesz dodawać tu jeszcze rozdziały??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście! ale jeszcze do końca nie wiem kiedy....
      sądzę, że chyba wyjaśniłam wszystko o co chodzi w poprzednim poście ;)

      Usuń
  2. Nie wiem, czy jeszcze mogę, ale Nominuję cię do LA :)
    Szczegóły:
    http://corka-jacka-frosta.blogspot.com/2015/07/la-pierwsze-i-drugie-na-tym-blogu.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ajajaj, przeczytam wszystkie rozdziały z pierwszego opowiadania. ♥
    Zakochałam się. ♥ Serio. ♥
    Piszesz bardzo ładnie. ^^
    Szkoda, że nie ma kolejnych rozdziałów. :c
    No, ale nic. :c Lecem czytać drugiego bloga. ♥ Na pewno zostawię tam ślad. ♥

    OdpowiedzUsuń