poniedziałek, 22 czerwca 2015

ZAWIESZAM

Tak wiem, najpierw przerwa, potem tylko jeden rozdział i znowu takie "coś".
Na pewno dużo z was sądzi, że was nie szanuje i nie doceniam tego ile was tutaj jest ale to nie prawda.
Nie będę wymyślać miliony wymówek bo może i inni kłamią w internecie lub są też typy osób które po prostu "biorą na litość", ale ja nigdy nie chciałam być jedną z nich i nigdy również nią nie będę.
Powiem tak, jeśli chodzi o pomysły to posiadam ich milion na minutę i muszę je nawet spisywać, bo po prostu nie nadążam za nimi. Mam pomysły na dziesiątki ff, ale jeśli chodzi o Fast to to chyba się wyczerpało.
Siadam przed laptopem, puszczam muzykę, otwieram bloggera i jedynie co widzę przez kolejne minuty, a nawet godziny to po prostu nic. Próbuję coś napisać, ale za każdym razem wychodzi to okropnie więc to kasuje i zaczynam od nowa.
I muszę przyznać, że każda kolejna taka próba jest gorsza od poprzedniej.
Nie chce dodawać rozdziałów na siłę i pisać, że kolejny pojawi się za tydzień lub dwa bo wiem, że tak się nie stanie. Nie chce dawać wam nikłej nadziei.
Za każdym razem kiedy czytam komentarz pod tytułem "kiedy nowy rozdział" mój żołądek zaciska się i czuję, że was zawiodłam.
Pisanie było dla mnie przyjemnością, odskocznią od problemów.
Ale właśnie. Było.
Czuję teraz presję, wiem, że jeśli nie dodam rozdziału będziecie źli, a ja nie chcę, żeby to co pisze brzmiało jak za przeproszeniem gówno.
Nie wiem kiedy wrócę do Fast. Jest was tak cholernie dużo (może dla kogoś to mało, ale dla mnie zaledwie 5 osób to jest już coś) i chce mi się płakać kiedy pomyślę, że to wszystko zostawiam. Może wrócę za niedługo, może trochę później. Może wrócę z innym fanfiction.
Chcielibyście?
Jeżeli zacznę coś nowego obiecuję, że dam wam znać (jeśli chcielibyście).
Przepraszam, że was zawiodłam, sądzę, że to chyba wszystko.
Do może zobaczenia.

3 komentarze:

  1. Poczekamy kochana, jesteśmy tylko ludźmi i nie przejmuj się nawet jak ktoś na ciebie za to najedzie,
    Kocham bardzo mocno ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz nie lubie kiedy zawieszaja moje ulubione blogi wiec chcialabym o cos zapytac ... czy gdyby fani twojego bloga mogli ci dac pomysly, inspiracje na kolejne rozdzialy to bylabys w stanie chociaz sprobowac ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dołączam się do pytania.Twoje ff było,jest i będzie zajebiste./Anonimka

      Usuń