piątek, 25 lipca 2014

Prolog

Sky Parker to zwykła osiemnastoletnia brunetka lubiąca przygody.
Luke Hemmings to dwudziestojednoletni chłopak żyjący wyścigami samochodowymi.
Pewnego dnia przyjaciółka Sky- Kelsey zabiera ją na wyścigi samochodowe, które odbywają się w ich mieście co tydzień.
Tam poznaje Luke'a, do którego od pierwszego wejrzenia żywi nienawiść. Chłopak staje się jej największym koszmarem, ale i największym pragnieniem.
Nie potrafią wytrzymać ze sobą, ale również nie potrafią wytrzymać gdy są daleko od siebie.

"Bo to życie jest tak kruche jak sen księżniczko"


Zwiastun




---------------------------------------------------------------------------------

Okej więc mamy zwiastun i prolog do opowiadania, mam nadzieje że wam się spodoba i zachęci do czytania dalszych rozdziałów. Mam również nadzieję, że spodobają wam się losy Luke'a i Sky.
Liczę na waszą opinie

10 komentarzy:

  1. Fajne fajne, czekam z niecierpliwością na to co będzie dalej. Pozdrawiam i życzę bardzoooo dużo weny Xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Już czekam ^^ podobają mi się takie blogi, więc raczej będę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapowiada się bardzo ciekawie ! x

    OdpowiedzUsuń
  4. Co to za piosenka w tle ?
    Zapowiada się super, będę czytać ;)
    @Ola_Szit_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że ci się podoba :) a piosenka to:
      kevin rudolf- everyday i'm a star in the city

      Usuń
  5. Zapowiada się ciekawie, biorę się za pierwszy rozdział ;)
    @xiluvmyharryx

    OdpowiedzUsuń
  6. mówiłam, że wpadnę, więc i jestem! x
    podoba mi się ten cytat na końcu, zaciekawiło mnie to i lecę czytać dalej ;>
    @malikowa_27

    OdpowiedzUsuń
  7. Co to za cytat ? :)
    Brzmi interesującoo ♥
    Więc biorę się za czytaniee xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie rozumiem cytatu.Czemu sen jest "kruchy"? Nie widzę sensu. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "kruchy" jest tutaj przenośnią, kiedy coś jest kruche łatwo to zepsuć, tak samo jak sen, bo przecież w końcu się budzimy niszcząc to co nam się śniło, a życie również takie jest, że wystarczy jedna rzecz aby je zniszczyć
      mam nadzieję, że jakoś wytłumaczyłam xd

      Usuń