czwartek, 9 kwietnia 2015

WAŻNA INFORMACJA

Hej kochani! Zapewne spodziewaliście się tutaj 25 rozdziału, a nie jakieś głupiej notki.
Więc już tłumaczę.
Ostatnio w ogólnie nie idzie mi to pisanie, nie chodzi o to, że nie chcę dla was pisać czy nie mam czasu bo jeśli tak myślicie to odpowiedź brzmi nie.
Po prostu nie mam teraz żadnej weny, zero, nic, pustka. Mam coś tam nabazgrane, ale nie chce dodawać tutaj byle czego tylko po to, żeby po prostu "było" bo to jest kompletnie bezsensu.
Spokojnie, nie mam zamiaru kończyć tego bloga, a ni usuwać tego opowiadania (mam tylko chwilowy brak weny, nie zwariowałam. Jeszcze). Chce po prostu zrobić małą przerwę i piszę to, żebyście ciągle nie wypisywali 'kiedy rozdział?' itp.
Chciałam wrócić pod koniec kwietnia (sądzę, ze tyle czasu mi wystarczy na poukładanie wszystkiego), ale mam wycieczkę szkolną, która trwa tydzień co niestety krzyżuje moje plany. Dlatego postanowiłam, że nowy rozdział będzie dopiero na początku maja.
Chciałabym was wszystkich z całego serca przeprosić bo nawet nie macie bladego pojęcia jak podle się czuję i wiem, że was zawiodłam. Przepraszam.






16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. przepraszam, wiem, że was zawiodłam T.T
      ale obiecuje, że to nie koniec

      Usuń
  2. nie każcie jej pisać na siłę bo to nie pomoże jeżeli człowiek weny nie ma to nic nie napisze znam to po sobie i trochę wyrozumienia dla niej. Będę czekała na kolejny rozdział nawet jeśli będzie to trwało miesiąc czy rok i nie przejmuj się kochana bo nikogo nie zawiodłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i znowu się wpierdalasz. Dawaj nam rozdział!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    2. Przepraszam? Może trochę grzeczniej co? Potrafię znieść krytykę, ale to co napisałeś/aś nie było czystą krytyką tylko czymś bezczelnym. Pisanie tego opowiadania jest dla mnie przyjemnością i czymś co robię w wolnym czasie, ja też jakbyś nie wiedział/a mam swoje prywatne życie oraz prawo do niego, a nie, że będę pisać wszystko na was rozkaz. Poza tym nie rozumiem dlaczego odnosisz się wulgaryzmami do osoby wyżej, która ci nic nie zrobiła.
      0 szacunku.
      A jeśli ci się coś nie podoba to pamiętaj- ja nie zmuszam do czytania czy czekania na nowe rozdziały.

      Usuń
  3. Gratulacje! Twój blog został nominowany do Liebster Blog Award! Więcej informacji tutaj ----> http://fanfiction-never-stop-believing.blogspot.com/
    Pozdrawiam Wtajemniczona x

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog jest super. Czekam na następne rozdziały. Powodzenia z wena <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha i zobacz juz maj (no aż 2...) a tu rozdziału nie ma! Haha powodzonka i weny :* bo ff jest naprawde świetne

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję że nie zapomniałaś o nas,
    Pozdrawiam, kocham i życzę weny ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mogłabym zapomnieć!
      oczywiście, że pamiętam :)

      Usuń
  7. Kocham to ff.Nie mogę się doczekać kiedy dodasz następny rozdział :D wenyXx /HemmoLam

    OdpowiedzUsuń
  8. hey:) a może ci pomóc? Piszę sama dla siebie i dla znajomych, nigdy mi się nie chcialo zakladać bloga, ale mogę ci podeslać np. mailem jakiś rozdzial to najwyżej sobie pozmieniasz:) tylko musisz podać maila... May Summer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za pomoc, ale wolałabym sama pisać rozdziały ;)

      Usuń
  9. "(...)postanowiłam, że nowy rozdział będzie dopiero na początku maja." już 23 maj... A rozdziału nadal nie widzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozdział pojawi się dzisiaj

      Usuń
    2. No ja myślę, że dzisiaj!
      A tak w ogóle, to: Cześć!
      Trafiłam tu wczoraj i przeczytałam wszystko! Zajebiste! A po za tym, mam urodziny, więc liczne, że mi tego nie zrobisz :)
      Lusia

      Usuń