wtorek, 4 listopada 2014

Informacja!

Wiem, że nie wszyscy to czytają, ale proszę to jest bardzo ważne bo właśnie dotyczy czytania, ale rozdziałów. Nie chodzi mi o żadne komentarze itp tylko ogólnie o 10 rozdział. Nie mam bladego pojęcia jak się to stało, ale wszystkie 11 rozdziałów było zapisanych na bloggerze i dzisiaj przeczytałam pod 11 rozdziałem komentarz od dziewczyny gdzie się podział 10 rozdział. Nie zorientowałam się o co chodzi więc weszłam na bloggera i 10 rozdziału nie ma. Nie wiem co się stało, więc chciałabym was o tym poinformować. Dodałam jeszcze raz 10 rozdział (ze starą datą, czyli będzie dalej przed 11 rozdziałem) tylko musiałam go skopiować z wattpad i jest inna czcionka, no i nie ma komentarzy.
Rozdział na wattpad jest w dalszym ciągu dostępny.
Na prawdę nie wiem co się stało i przepraszam za zawracanie głowy.
(12 rozdział powinien się pojawić 9 lub 11 listopada)

5 komentarzy: